tirsdag 14. juni 2016

1 dag igjen - Pakking

Pilegrimsombreroen min
Mi sombrero del peregrino

Bulket,falmet av sollys, skjoldet og med rustflekker etter regn.
Men
Jeg tror den holder en tur til!


En skulle tro at jeg som pensjonist hadde all verdens tid til å pakke, men det blir det samme stresset uansett.
Siden drosjen kommer @ 04:00 i morgen tidlig, så må alt være pakket og klar før vi tar et raskt dypp på senga.

Joda, jeg vet hva som skal være med, men nå gjelder det å få med seg alt.
Pakkeliste?
Jo. takk for rådet, jeg har den i hodet foreløpig, men kanskje det er lurt å skrive den ned!
Så er det jo et par fotballkamper som jeg må ha med,  inn i mellom.

***
Sokker her, tabisser der, hvor er reiseforsikringen?
Hjelp!

***
Sånn der var visst alt samla på golvet, og nå er det klart for finpakking.

***
Litt urovekkende med den der tåa, jeg tror jeg smelte den i et eller annet på hytta i helga. Håper at det blir mest mulig vandring med joggeskoene, de er mykere oppå. Men det går nok bra.

***
Vel, det var visst bare nest siste runde med innkjøp vi gjorde på Kvadrat tidligere i kveld. Nå må jeg ned og kjøpe hyssing til Jacotrans-taggene.

***
Ok, det blei en liten kveldstur ned bakken og opp igjen. Kom på at vi kanskje ikke har vært så ivrige med treningen før denne turen, men vi skal ha grunnlag godt nok!

***
Det ble bare et kort innlegg denne gangen, nå må vi bli ferdige med pakkinga.


***

Dvs jeg må gjøre det, Ingeleiv er fremdeles på jobb!

Sandnes 14.06.2014  @20:46








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar